julstämning?

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jul! Det är ju ingenting? Har fortfarande inte fått nåra julvibbar än men håll med om att det är mysigt att ligga hemma en sen kväll med en godisskål i famnen och kolla på film medans det snöar ute? Dock är det inte lika mysigt att vara ute i snön och frysa ihjäl.. Kylan på vintern är bland de värsta jag vet. Men mystermometern är på topp! Nu ska jag fortsätta tjocka mig med ben&jerry glass och titta på tv (a) eller först ska jag duscha. Känner mig inte så fräsch just nu.. Vi hörs senare, många julpussar :)







Kommentarer
Postat av: amanda

är du ftf tsm med adde ? :O

2009-12-20 @ 21:51:22
Postat av: Paula

Nej, gjorde slut med honom för typ 2 veckor sen ;)

2009-12-20 @ 22:01:49
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: saris

är den där bilden gammal eller har du färgat ditt hår ljust igen ? :P

2009-12-20 @ 22:17:08
Postat av: Paula

bilder är från innan jag färga mitt hår mörkbrunt :)

2009-12-20 @ 22:45:37
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0