Haha!

Gick igenom min blogg och läste bland annat gamla inlägg om mitt ex Adam när vi var tillsammans. Det var typ minst 3-4 st som skrev att han var player och försökte få mig att förstå det. Men jag trodde dem inte, var sjukt korkad. Ville bara be om förlåtelse till t.ex. dem här som skrev komentarerna under, för dem var ju inte direkt elaka men jag svarade inte så snällt tillbaks. Sorry men jag var kär ;) men nu vet jag hur han är påriktigt. Adam är en player som ljuger och är otrogen, och han kommer inte förändras. Jag funderar på om han kanske har något sorts tvångssyndrom eller bara gillar att såra folk? Aja, förlåt att jag var otrevlig när ni bara försökte hjälpa mig :)


Postat av: Anonym
jag ville bara säga att jag var på fest hos adde ihelgen och så såg jag att han strula med min kompis och det såg typ ut som dom var ihop och jag snacka med henne och sa att han var tsm med dig och det visste hon inte . hon säger förlåt men du kanske borde snacka med din kille för han är ju otrogen :/
Postat av: Paula
Sv: Haha fan vad folk ljuger, inse att jag inte tänker göra slut med honom. Han har varit otrogen en gång för längesen men han är inte sån längre och det vet jag så låt mig bara va okej? :)

Postat av: s
paula han är player . inse , du förkänar nån sååå mycket bättre , du ser liksom fett bra ut och är, vad jag tror, jättesnäll . Så varför är du tsm med adde liksom ? onödigt när det finns så mycket andra killar som du lätt kan få liksom . men du väljer själv , tycker bara du ska förstå att han inte är värd dig .
2009-05-14 @ 20:29:44

Postat av: paula
Vad ska jag inse? jag vet inte ens vem du är? Skriv vem du är istället för att skriva att du vill mitt bästa när jag inte har nån aning om vem du är. Varför bryr du dig om mig? låt mig va.

Kommentarer
Postat av: T

Hahah håller med! va tsm med han men gjorde slut för hann va tsm med 2 andra samtidigt upptäckte jag xD

2009-12-20 @ 22:03:58
Postat av: Anonym

du har löshår va? <3

2009-12-21 @ 02:28:53
Postat av: Paula

Sv T: Haha okej, låter som adde tycker jag ;)

Sv anonym: Nej

2009-12-21 @ 06:48:50
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: Jasmine Cookie brown

hänt mig nyligen.it sucks! ush på sånna..

2009-12-27 @ 18:40:30
URL: http://jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0