091204

Kan ni fatta att det bara är 2 veckor och 4 dagar kvar tills julafton!? vilket betyder.. presenter! åh vad jag längtar =) och efter jul ska jag mami, min lillebror och låtsaspappa åka till vemdalen och åka skidor/snowboard som vi brukar. det är jättemysigt där :) just nu sitter jag med en choklad latte och lyssnar på musik och barachillar. och imorgon är det skola! uäh.. har verkligen ingen lust att gå till skolan. den här helgen har dessutom varit jättedålig! vill inte gå in på nåra detaljer men den sög verkligen. vill bara spola fram till nästa fredag nu och hoppa över alla tråkiga skoldagar. tänk om det skulle funka så, om man typ var trött på skolan så kunde man bara spola förbi den utan att någon märke? min högsta önskan asso.. finns det någon som gillar skolan? skulle vara intressant att veta. nu ska jag försöka plugga lite, har ju ett stort prov nu i veckan om havet ;o skriver säkert senare.
Många pussar,
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0