gäsp

Godmorron sunshines :) idag ska jag till skolan bara en liten stund, tror vi sluta halv elva typ. Sen ska jag till stan med julia och handla juklappar och efter det ska vi på bio :) hoppas det inte snöar så som det gjorde igår för då går det ju inte att vara ute :o btw nån som har tips på vad man kan köpa åt sin familj? Suger på att handla grejor till dem, det är ju tanken som räknas men vill köpa nåt fint till alla. Men nu måste jag fortsätta fixa mig om jag ska hinna med min buss halv nio ;o Cya later! pussss




Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla sööt!! tror jag e kär i dig Paula!!!<333 I love you!!!!!!!!!!

2009-12-22 @ 13:22:06
Postat av: Erika

vart har du köpt din tröja? :)

2010-02-11 @ 20:45:58
URL: http://eahlberg.blogg.se/
Postat av: PAULA ;D

På ginatricot, är inte säker på att den finns kvar eftersom det var ca 1 år sen jag köpte den :/

2010-02-14 @ 19:26:03
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0