3 timmars sömn

Godmorgon gottfolk, igår planerade jag ju att gå och lägga mig efter jag hade skrivigt sista inlägget men.. icke. När jag la mig så började typ 10 pers smsa, men jag brydde mig inte. ett tag, sen fick jag ångest för jag kan inte somna om jag inte svarar på smsen. (jag vet hur det låter).. aja, så jag låg och sms till 5 imorse och somnade vid halv sex och vaknade klockan 9 ! Helt sjukt. Vet inte vad som har hänt med mig, jag trodde jag skule vakna vid 2-3 som jag brukar om jag inte ställer klockan. Men nu är jag iaf uppe och är inte ett dugg trött! Och vädret ser sjukt nice ut, himlen är alldeles blå och det är helt vindstilla. Ganska sjukt, igår spö regnade det och hagla! Och jag trodde liksom det var jordens undergång -.- och så ba idag är det hur fint som helst, sverige har ett bra underligt klimat... Hoppas det inte blir dåligt väder ikväll då ;) Nu ska jag välja vad jag ska ha för kläder idag, några förslag? Kyss


Kommentarer
Postat av: Lullu

Ha din kjol, duvet den där från Gina randiga? har sett bilder när du har den. den e fin :)

2009-08-15 @ 15:30:49
Postat av: lullulu

härma inte mitt namn äru snäll ! thanks :)

2009-08-16 @ 13:24:43
Postat av: Lullu

öhh va ? ja heter louise och kallas lullu? :S

2009-08-16 @ 13:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0