SVAR FRÅN FÅGESTUNDEN del. 1

Fråga: Har du stora bröst?
Svar: Det var en löjlig fråga, som jag inte ens tänker svara på =)

Fråga: Hatar du ditt ex?
Svar: Det är komplicerat, han var ju otrogen mot mig så ja, ibland gör jag det.

Fråga: Är jag söt?
Svar: Jättesöt! Nej men jag har ingen aning om vem du är ;)

Fråga: Varför svarar du inte?
Svar: För att jag skulle svara idag pucko.

Fråga: Oskuld?
Svar: För personligt, du får gissa ;)

Fråga: Vilken hårfärg är din ursprungliga?
Svar: Hm.. svårt att svara på. Jag föddes svarthårig men när jag kom upp i 2-3 årsålden var jag blond.

Fråga: Visst e zeell@ fett söt?
Svar: Jo han är jättesöt..

Fråga: Gillar du mig? Jag menar om jag har en ärlig chans överhuvudtaget?
Svar: Maybe baby.

Fråga: Har du färglinser eller är dina ögon så blåa?
Svar: Nej jag använder inte färglinser, däremot har jag funderat på att köpa bruna färglinser för skojs skull :)

Fråga: Hur lång är du?
Svar: Tillräckligt.. Nej men jag är väldigt lång. 1,74 ungefär.

Fråga: Vart handlar du dina kläder? Superfin blogg :)
Svar: På olika ställen, mycket på Gina som dom flesta gör. Och på BikBok, VILA & SALT handlar jag mycket.
Tack så mycket, fortsätt läsa ;)

Fråga: Har du strumpor på dig?
Svar: Nej Viktor, det har jag inte.

Fråga: Vad ska du göra idag? Vill du bli tsm? Hah skoja.
Svar: Jag ska dra in till kungträdgården på UNG08 fast jag håller på o bli förkyld och har jätteont i halsen så jag får se hur det blir med de. Nä :)

Fråga: ääälskar dit hår, skitfint =)
använder du nån speciell inpackning? har du förlängningar? vad använder du för fondation? du ser ut att ha fin hy.
Svar: Haha tack!
Jag använder GLISS hårinpckning för slitet hår. Nej jag har inte hårförlängingar :) jag använder en foundation från NIVEA som heter Ideal Finish. Jag har inte finare hy än nån annan, men tack :)

Fråga: Skit fin blogg och du är :) Favorit färg ?

Jag ÄLSKAR LEOPARD SKITMYCKET ! älskar du det lika mycket osm jag ?
Bästa med att blogga ? =)
det var mina, puss !

Svar: Tack! Just nu är det ljusrosa och turkos :)
Haha då har vi något gemensamt! Jag antar det då!
Det bästa med att blogga är att man får skriva av sig lite, och dela med sig om sina åsikter och tankar :)

Fråga: Vad har du för bröststorlek?
Svar: U really like to know that aren't you?

Fråga: Har du fin navel?
Svar: Rolig fråga, haha jag vet inte. Den ser normal ut :) hoppas jag..

Fråga: Har du känslor för någon?
Svar: Ja..

Fråga: Gillar du snaggade?
Svar: Självklart! Tycker det är skitsnyggt på killar på sommaren, fast i försig passar inte alla i det.

Fråga: Vad hände mellan dig och adde bby?
Svar: Jag fick reda på att han hade varit otrogen mot mig och så kallade han mig för saker, där tog det slut.

Fråga: Vad ska göras ikväll/imorgon?
Svar: Ikväll tänkte jag bara mysa med en film och lite godis.. Och imorgon ska jag till thevoice och träffa jonte =)

Fråga: Vilken bhstorlek?
Svar: Sjukt vad alla är besatta av att få veta det? det är fortfarande *hemligt*


Jag fortsätter svara på frågor senare,
NU är frågestunden avslutad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna logga in på msn?

2009-08-14 @ 20:55:45
Postat av: cajsa

Fråga: Visst e zeell@ fett söt?

Svar: Jo han är jättesöt..



hahaha. det är förfan min bror :p

2009-08-15 @ 02:22:39
URL: http://cajsaaaas.blogg.se/
Postat av: Paula

Men jag drev ju cajsa :)

2009-08-15 @ 11:25:33
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: -..-

Din arsle är snygg

2009-08-15 @ 21:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0