hissar&dissar listan



killar med stil
visst älskar man killar som kan klä sig snyggt? jag hissar definitift chinos på killar! Även fast många fjortisar går runt i såna.. men visst är det snyggt? chinos&en vit kofta är ursnyggt, har sätt att många killar har såna där koftor, sjukt snygga!

regninga sega dagar
ja ni såg rätt, ibland är det hur mysigt som helst med regninga dagar, film+grönsaker&dipp+ansiktsmask= Löve

töjningar i öronen
okej nu kanske ni tänker på sånahär töjningar då öronen hänger och skit, det är bara äckligt. men jag tycker det är urballt med töjningar, men inte för stora då :o alltså ungefär 5-6 cm.

skärgården
det är så himla vackert, alltså svensk skärgård. Själv är jag uppvuxen i stockholms skärgård and i love it :)

gaybloggen
åh jag verkligen ääälskar Amir, han är så himla cool! och hans blogg är sjukt bra! brukade inte läsa den förut men nu läser jag den flera gånger om dagen. han verkar leva ett sånt nice liv och jag vill så gärna träffa honom! och paow och han är fett söta tsm! det har ju alltid varit kissie&amir o dessie&paow, men that was so oldschool. Nu är det Amir&paow som gäller!



Kissie
Hahaha! Bruden är så himla pinsam, 18+ fjortis och beter sig som att hon fortfarande är 14? Blä..
Btw, vad är kissie för jävla namn?

svennar som försöker vara blattar
alltså håll med om att det ser för j*vla fjolligt ut när helt svenska killar går runt och säger "ey jag ska kutta din mamma bre". Det har blivigt fett mycket sånt den senaste tiden, när svenskar umgås med blattar och börjar snacka som dom. Man garvar..

tomten
han finns ju inte ens? :O WTF?

vattenfast mascara
när man vill tvätta bort den, går det inte. när det regnar därimot, ja då rinner den som fan.

fattiglapp
när man är i stan och man inte har nåra pengar, då hittar man ju alltid massa snygga kläder :o och sen när man har pengar så finns dem inte kvar! hur många gånger har inte det hänt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt du är<33

2009-08-17 @ 20:33:32
Postat av: e

tycker verkligen om din blog <33

2009-08-17 @ 21:54:45
URL: http://mestelsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, vem är de du har känslor för ? :), och hur gammal är du ?

puss

2009-08-18 @ 00:38:34
Postat av: Anonym

tror du menar 5-6mm ?

2009-08-18 @ 21:22:34
Postat av: Paula

Haha ja det var mm jag mena, felstavning =)

2009-08-19 @ 12:57:28
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

e du typ rasse? :s

2009-08-19 @ 13:30:15
Postat av: PAULA

Nej absolut inte, ursäkta om det lät så men jag snacka ju om att det lät fult när helsvenskar försöker snacka som blattar.

2009-08-20 @ 11:25:14
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: ratata

Hur gammal är du och är du helsvensk eller har du nån förälder från ett annat land?

2009-10-20 @ 19:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0