första skoldagen

Godmorgon, idag börjar jag plugget.. det är lite segt. Fast det är ändå bara upprop idag, från tre till fem. Helt cp tider. Men idag börjar jag i Nyboda idrottsklass i alla fall, det kanske blir kul =) jag kommer kanske inte hinna blogga lika mycket den här veckan för som sagt så använder jag inte laptopen hos mamma så mycket. Och ni kommer inte få nåra nya bilder heller, buäh :( glömde min såndära sladd hos pappa. kanske hämtar den nåndag i veckan men vi får se. Nu ska jag äta pizza, så nyttig som jag är. Och sen ska jag fixa naglarna. Ha det bra mina söta sötnusar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är fett najs i idrottsklass paula ;) <3

2009-08-20 @ 13:09:53
URL: http://nicuule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0