Jag ♥ Dig

Det är så sjukt, hur kan en människa vara såhär lycklig som jag är just nu pågrund av en annan människa? det trodde jag aldrig skulle hända, inte mig i alla fall. visst har man sätt andra som varit alldeles spralliga av lycka pågrund av en annan person. men inte trodde jag det skulle hända mig. tills jag träffade Han med stort H. nu finns det bara posetiva tankar runt om mig, om framtiden med den här personen, det ska va han & jag. allt vi ska göra och allt vi ska uppleva tillsammans. det han gör med mig, går inte att beskriva med ord, känslan jag får när hans gröna ögon tittar in i mina.. är en otrolig känsla jag aldrig upplevt förut. om exakt 1 vecka har vi 3 månader tillsammans, och det har gått fort, väldigt fort. det här känns så rätt, så jävla rätt det nånsin kan bli! och jag har aldrig vart lyckligare, och det är tack vare dig älskling ♥

Kommentarer
Postat av: R

vad hände sen ? :(

2011-03-23 @ 10:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0