2 september 2010

Just nu sitter jag ensam i mitt rum, lyssnar på världens bästa låt och saknar min älskling.. Hatar att vara utan honom! han är lite som en drog för mig (a) fast en bra drog dåra, förutom att det är sjukt jobbigt o sakna honom precis hela tiden! Nu när jag är sjuk gör jag inte så mycket om dagarna, ligger mest hemma nerbäddad i sängen och kollar på film eller sover, men när jag inte har nåt att göra händer det ofta att jag tänker mig bort, typ dagdrömmer! Ni vet när man får såna där flashbacks, när man tänker tillbaka på hur allt var förut, hur förändrat allt är, det kan va sorgligt men ändå kännas bra på nåt sätt! Okej ni kanske inte fattar alls vad jag menar men skitsamma haha. Jag är supernöjd med mitt liv just nu, jag har allt jag behöver för att må bra, enda sen jag träffade tobias har allt vart perfekt :) ♥


Kommentarer
Postat av: lollo

skit fin text om honom. galet sött :) <3

2010-09-02 @ 22:26:03
URL: http://tbgg.blogg.se/
Postat av: Paula

det kommer från hjärtat :) <3

2010-09-03 @ 10:01:30
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0