tidsfördriv

Ett lite småroligt test som handlar om ens kontakter på mobilen! Enjoy tss
Har du pussat nummer 2?
Agge, nej det har jag inte
vad har du för relation med nummer 20 ? 
Elin Lindgren, spelar i mitt handbollslag :)
när ska du träffa nummer 30 ? 
Gustav Sandhamn, förmodligen aldrig mer haha
är nummer 18 söt ?
David Widén, nej
Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
Choppe, haha en bra kille typ :)
gillar du nummer 14 ? 
Christoffer larsson, nope
har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
André Lipták, ne
när ska du träffa nummer 25 nästa gång ? 
Ronny Grahn, hahaha aldrig mer hoppas jag!
är du nära vän med nummer 23
Erkaan, nja sådär
har du gått på bio med nummer 4 ?
Anton, nej han bor i skåne haha 
har du hånglat med 35?
Jonathan N, ja
vad pratar du och nummer 5 oftast om ? 
Aspbacke, snackar jag inte med!
skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
Emelie Bång, absolut :)
vad har du och nummer 24 för relation ?
Filip Grandelius, ingen alls
vad är det bästa med nummer 8 ?
Bussbiljett, allt är bra med sl, pff
brukar du och nummer 16 träffas ofta ?
Daniel Hellström.. aldrig längre
är nummer 10 din bästis ?
Chiko, inte direkt
har du kramat nummer 17 ?
Dennis Folke, haha minns inte tror inte det
skulle du kunna prata en stund med numer 22 ?
Gustav, känner han inte längre så nej
är du god vän med nummer 7 ?
Brat, haha minns inte ens vem det är så förmodligen inte
varför har du nummer 12s nummer ?
Daniel John, inget riktigt bra svart där asså, han är min granne
vill du slå ner nummer 15 ?
Kevin Svensson, varför inte?
vill du komma hem till nummer 11 ?
Emma Lindell, ja varför inte? :)
har nummer 19 en blogg ? 
Julia baumfelder, yes! http://bauumfelder.blogg.se/
Har du älskat nummer 1?
Adam Winberg, haha.. long time ago men antar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0