uttråkad (a)

1. Är du singel? typ ja
2. Är du lycklig? sådär
3. Är du uttråkad? ja faktiskt
4. Är du ledsen?
5. Är du italienare? finne vettu
6. Är du gravid? tror jag inte.
7. Är du full? nepp
8. Är du en cooling? sjelvklart
9. Är du från Irland? nej men irländare är coola :PppPpPpP
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej, dom skildes när jag var 1 typ.

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ne
2. Har du nånsin blivit sårad? många gånger
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? alltid
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? japp
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? yes
6. Har du haft en hemlig beundrare? alla beundrar mig i smyg..
7. Är du kär? mm
8. Vill du gifta dig i framtiden? vene

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? kärlek
2. Hår eller ögon? ögon
3. Katt eller hund? bägge hihi
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? några få bästa vänner
5. TV eller Internet? internet
6. Coca-cola eller Pepsi? fanta exotic!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? vild utekväll
8. Pengar eller lycka? bägge helst men lycka tror jag
9. Dag eller natt? bägge :)
10. MSN eller mobil? mobil

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? aldrig
2. Brutit ett ben? massa, så smidig som man är
3. Gjort nåt du ångrar? JA
4. Hoppat Bungee Jump? nej men vill :D
5. Ljugit för någon du tycker om? tyvär ja
6. Ätit en hel tårta? varjedag
7. Gjort bort dig offentligt? för många gånger
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja..
9. Gråtit när ett husdjur dog? nej
10. Velat försvinna? många gånger

skit

Vad såg du på tv sist? Family guy!
Vems blogg läste du sist? Kenzas.se
Vad åt du sist? bullar (a)
Vem pratade du med sist? Elin
Vem ringde du sist? Ronny
Vem messade du sist? Ronny
Vad läste du sist  för bok? Minns inte :o
Vem pussade du sist? ronny
Vem kramde du sist? julia
Vem bjöd du sist på något? jag är snål så minns inte
Vad köpte du sist? två cheeseburgare på donken!


Kommentarer
Postat av: Athe

Jag har faktisk också brutit benet :/ (a)



Fanta exotic is the best, right ? (a)



Bungee Jump skulle jag också vilja göra,

why not together ? <33

2010-06-02 @ 12:35:20
URL: http://www.lunarstorm.se
Postat av: Anonym

gulligt johanna almström.

2010-06-14 @ 01:21:37
Postat av: simfpa (latou@p3a)

BÖRJA BLOGGA IGEEEEEEEN!!!!!

2010-07-31 @ 11:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0