sommar. Lalala ♥

Vet att jag tjatar mycket om hur jag längtar till sommaren, ni typ ba "vem gör inte det? idjut.." men jag kan inte sluta lääängta.
Har aldrig längtat såhär mycket till nånting förut! Tänk er, värmen, solen, havet.. Åh! Kan inte den här äckliga snön smälta snart? Känns som vi kommer ha slask kvar i Augusti.. Men som tur är ringde papi för en stund sen och frågade om jag ville åka med nånstans (han vägrade berätta vart.. -.-) på sportlovet. Det ända han sa var att jag skulle packa sommarkläder så det kan ju inte va annat än positivt ^^ men vi ska bara vara borta en weekend, alltså från torsdag - söndag. Men det räcker gott och väl, gör vad som helst bara för att få känna värmen en stund! Hoppas vi ska till nåt bra shoppingställe, då kan man passa på att köpa lite snygga sommarkläder, och va säker på att ingen annan har likadana (a). Sommaren är nog dom flestas favoritårstid. Men för mig är inte sommar bara värme och sol, det är även att kunna vara ute med båten med kompisar och bara chilla! Älskar även att vara på vårt landställe i skärgårn, så mysigt <3
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Bild 1: papi
Bild 2: Laget partille <3
Bild 3: Jag på båten :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tordag till söndag? 3 dar då eller :S

2010-02-16 @ 17:43:45
Postat av: Anonym

4, en weekend kallas det.

2010-02-17 @ 09:19:12
Postat av: Elin

Haha jag vet vart vi ska ;)

2010-02-18 @ 10:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0