VINTERÅNGEST!!!

Usch, dumma kalla äckliga vinter! allt har gått så himla fort, för fort! nyss kunde man gå i shorts och linne ute, nu får man ju frostskador! kollade lite bilder från i somras, saknar re! vinter är inget för mig alltså, det enda positiva är att man kan mysa galet inomhus, julen och skidor. annars är det bara deppigt, vill ha sommar och sommarlov! men om man tänker efter så kanske det går rätt fort till sommarlovet? det har ju redan gått halva tiden i skolan, så om lika lång tid är det sommarlov igen!! tur att man har världens underbaraste pojkvän som kan värma mig hela vintern lång! :D skolan är alldeles för mycket, går ju inte så bra för mig heller. dags att skärpa sig :p fick höra att jag kommer få gå om.. men det kommer inte på tal! tänker plugga varjedag om det så krävs, hehe får se hur det går. men om 2 veckor och 2 dagar är det jullov i alla fall! det ska bli super mega awesome. nu ska jag fortsätta vänta på mamsen, och kanske baka chokladbollar(?) blev så himla sugen på det helt plötsligt, antaligen för jag har mens :pPpPPPppPp
så söt är jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0