IDOL <3

YESYESYESYES!!!!!!!!!!
Nu har jag äntligen lyckats fixa min blogg :D nu funkar det att skriva inlägg igen! Thihi im so happy! Visste ni att jag varit sjuk typ aslänge nu? :O eller jag blev frisk igår, men jag hade svininfluensan! Blev smittad av julia i min klass som hade vart i Cypern och fått det.. Det var inte så farligt som alla tror, mer som en vanlig influensa med feber och trötthet och sånt. Så jag har suttit hemma och kollat på filmer hela dagarna.. Och upptäckt min talang i att baka! Jag gör sjukt goda cocosbollar :) och DAMN vad gott det är!  Me <3 cocosbollar! Thih. VET NI? jag har färgat håret rött, alltså inte oranget. RÖTT. Det är hur coolt som helst, sjukt snyggt.
OMGOMGOMG! IDOL BÖRJAR OM 5 MINUTER! shit, måste skynda mig! PUSS ALLA SÖTNÖTAR!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är du? =)

2009-09-08 @ 22:56:01
Postat av: Evelina <3

hööru , det går rykten om att, du håller ut tungan hela tiden eller har stängd mun på alla bilder, för att du har en brun tand.

sant eller falskt ?

ta upp det i bloggen , det blir säkert succé :)

2009-10-18 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0