DETHÄRÄRMINRUBRIK

Tjubre alla sötnosar!
nu är jag hemma från träningen i vättinge. Det är härligt nu när man börjat med uteträningar, när solen skiner och det fortfarande är ljummet på kvällarna. Idag på träningen när jag passade med vickan så fick jag en jättehård boll rakt på mina nagelband, ni vet på detdär sättet som gör ont som satan på, och då började de självklart blöda direkt och mina nagelband är av, och det svider som in i helvete kan jag säga er, det  är jävligt synd om mig nu... det gör tillochmed ont att skriva på datan. Höh, nog om mina naglar.. Har precis käkat, pannkakor ^^ .  Och nu ska jag packa, jag åker ju till Göteborg redan imorgon! Det känns som det är jättelångt kvar tills vi ska åka till Aranäs Open. Men det ska bli skitkul :) Ser fram emot det jättemycket. Haha och det är alltid lika kul på tåget påvägen dit. Jag vickan och julia flummar som bara den. Hih. Men det som därimot inte är så kul är att jag inte kommer kunna ha nån data där :( så ni får försöka klara er utan mig sålänge. Och om det inte funkar får ni väl komma till Göteborg istället då :) det funkar också. Fan vad kul det ska bli. Jag lovar er att lägga in jättemycket bilder och kanske videosar när jag kommer hem igen :)  Nice asså. Aja, nu ska jag packa och sånt, skriver mer tonight.

Puss!


Kommentarer
Postat av: sandru

haha stackare dåe :( jag åt oxå pannkakor idag :D WIE :D hihi

2009-05-15 @ 09:07:23
Postat av: paula

hah okej

2009-05-15 @ 10:08:51
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0