God..morgon?

TJAFAN! Idag hade jag jordens huvudvärk när jag vaknade för jag kunde inte sova på hela natten typ, så nu är jag astrött. hah somnade EN gång inatt men vaknade en halvtimme senare av att min kompis alarm ringde! Jag blev sjuuuukt irreterad.  Jo nu undrar ni kanske varför jag har hennes telefon, (hon sov inte över hos mig) men det var såhär, att jag hade glömt min tröja och mitt skärp hemma hos henne i lördags, och då la hon dom i min väska igår. Men på något sätt lyckas hon få med sin mobil i min väska, hon måste trasslat in den i min tröja eller nåt för när jag kom hem och packade ur den märkte jag att jag hade två mobiler i väskan. Haha anna förstår inte hur du lyckas.. och nu kommer du ju få vänta två dar innan då får tillbaks den eftersom jag inte kom till plugget idag. Thihi, skyll dig själv. Nej jag driver, så snäll som man är hade jag tänkt att åka förbi henne senare idag och lämna den alla vet ju att det inte går att klara sig utan sin mobil för länge, tro mig, jag vet ;o



puss på alla söta .


Kommentarer
Postat av: Saris

Gomorron gomorron ( göteborgs dialket på den ) ;o

2009-05-13 @ 06:17:53
Postat av: Anonym

agrfregrgreg54tr5gfv54t

2009-05-14 @ 21:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0