svar ifrån frågestunden

1. Fråga:

Haha okej, har du vääldigt blåa ögon eller är dett bara så på dina bilder? ;)


Svar:
Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den, haha jag antar att jag tyvärr inte har riktigt så blåa ögon påriktigt som jag får på bilder. Men jag photoshopar dom inte blåare i varjefall :) 


2. Fråga:
är du oskuld ?


Svar:
Ja det är jag :)

3. Fråga:
Vad lyssnar du på för musik? :)


Svar: Ärligt så lyssnar jag på nästan all musik! Allt från r&b till hardstyle & rock :)
 

4. Fråga:
Vad gillar du för kläder? :)


Svar: Olika, jag gillar att variera min klädsmak och provar på nya saker :)

5. Fråga:

har du oich adde haft sex ?
hur gammal är du ?
vem är din bästavän ?
vilken skola går du i ?
hur många har du varit tillsammans med
& hur många har du haft sex med ?


din blogg är bäst hihi



Svar:
Nej inte än.
Jag är tolv.
Jag nog 3 olika bästavänner, en av dom är Viktoria.
Hanviken.. Jag har inte riktigt koll på hur många jag har vart tillsammans med. Men runt 10 st.
Jag är oskuld än :)
Kul att du tycker det, fortsätt läsa då :)


6. Fråga:

playade adde dig sisst ?

Svar:  Senaste gången vi gjorde slut var det jag som dumpade honom. gången innan det "playade"  han mig ja, men ångrade sig snabbt :)

7. Fråga:
 Diggar din blogg hördu! favoritaffär??


Svar: Kul att höra :) Min favorit affär är nog Gina av alla :)

8. Fråga:
Hur många bes har du ungefär på din blogg varje dag?


Svar: Not much, om jag ska va ärlig. Jag började nyss blogga igen så just nu kring 250 per dag.

9. Fråga ( egentligen ingen fråga men ) : heej .. ville bara att du skulle veta att adam är inte som du tror ! han håller på med alla tjejer hela tiden och till mig ringde han 12 ggr och frågade ifall vi skulle ha tele sex !! och jag ba nej du kan ringa din flickvän paula ist. men han ba nej jag vill ha telesex med dig sötnos !!! och tro mig jag går i samma skola och träffar honom typ varje dag !! så.. nu har jag fått säga de jag ville få sagt..hejdå !!

Svar: Hm, det var tråkigt att höra. Jag vet hur adde är, och ja han har vart en player. Förlåt om du ser dethär adam men det är sant. Men tyvärr tar jag inte åt mig av folk som jag inte känner som dig. Men tack ändå


10. Fråga:
Du har grymt fina ögon, och fin blogg, hur blir kvällen? 

Svar: Tack ^^ Ikväll händer inget speciellt, jag ska till Kumla herrgård med min pappa, elin & hennes pojkvän och äta grillat :)

11. Fråga:
Hur gammal är du?
Ngn pojkvän?

Svar: 12, snart. Ja, Adam heter han.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Öhm , hur många gånger har du o din pojkvän gjort slut?

2009-05-14 @ 06:43:50
Postat av: Paula

eh, 3 gånger.

2009-05-14 @ 07:29:10
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: s

paula han är player . inse , du förkänar nån sååå mycket bättre , du ser liksom fett bra ut och är, vad jag tror, jättesnäll . Så varför är du tsm med adde liksom ? onödigt när det finns så mycket andra killar som du lätt kan få liksom . men du väljer själv , tycker bara du ska förstå att han inte är värd dig .

2009-05-14 @ 20:29:44
Postat av: paula

Vad ska jag inse? jag vet inte ens vem du är? Skriv vem du är istället för att skriva att du vill mitt bästa när jag inte har nån aning om vem du är. Varför bryr du dig om mig? låt mig va.

2009-05-14 @ 21:06:36
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: paula

Vad ska jag inse? jag vet inte ens vem du är? Skriv vem du är istället för att skriva att du vill mitt bästa när jag inte har nån aning om vem du är. Varför bryr du dig om mig? låt mig va.

2009-05-14 @ 21:06:39
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gammal är adde?

2009-05-23 @ 20:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0