summer feeling

Nu börjar paula blogga igen, wiie! jag vill ju det så ja det blir så. Nice va? ;D En sak till som är fett nice är att sommaren är här! Nästan iaf! Det är mindre än en månad kvar innan plugget slutar & efter sommarn börjar jag i Nyboda idrottsklass! Kommer bli skitkul. Fett chill det kommer vara i sommar! Jag ska ut med båten ganska mycket och jag ska sola 24! Gud vad brun jag kommer bli :D Att bara ligga och njuta av solen och veta att man är ledig i över 2 månader ska bli så jävla bra! jag har planerat nästan hela sommaren faktiskt, jag och Christoffer ska vara typ hela tiden, som förra sommaren, det var asnice! jag lägger upp lite bilder i nästa inlägg på alla mina snygga bikinis, gud vad jag längtar till att få använda dom! Åh vad sprallig man blir av att tänka på det !
Och snart är det Eken Cup också, och Partille cup! Fyfan vad kuuuul det kommer bli! Aja, slänger upp lite bilder från sommaren 08 nura :) 

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.

Sådär ja, thihi det blev liite mer bilder än väntat och ändå hoppade jag över rätt många sommarbilder för att det inte skulle bli föör många.
Bild 1: jag & världens sötaste katt i Italien
Bild 2: Jag & världens sötaste igen
Bild 3: Same again ^^^
Bild 4: Bebis
Bild 5: Poolen i Italien, I miss!
Bild 6: Min bebi igen, saknar dig som fan.
Bild 7: Poolen
Bild 8: Hihi jag
Bild 9: Nån stad i Italien
Bild 10: Solar i skärgården
Bild 11: Paula chillar
Bild 12: Fjortis crew, haha så ful
Bild 13: paula
Bild 14: Eken, världens bästa lag <3
Bild 15: Elin, Lisslö
Bild 16: jag & bästis på min födelsedag, hihi fina vi var med våra ansiktsmasker ^^^
Bild 17: Båten <3
Bild 18: jag och Christoffer
Bild 19: Eken
Bild 20: paula, solar
Bild 21: Thihi jag med mina balla brillor :D

Kommentarer
Postat av: Louise

fett härliga bilder :) Gud vad brun du va :o

2009-05-10 @ 19:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0