ett sista inlägg nura

1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? just nu ja
3. Är du uttråkad? Ja faktiskt
4. Är du ledsen?
5. Är du italienare? nej, men jag gillar italienare :D
6. Är du gravid? JA? vad tror du.
7. Är du full? nej..
8. Är du en cooling? men jaaa
9. Är du från Irland? Nej men irländare är fett balla ju :)
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej, dom skildes när jag var 2.

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  aa
2. Har du nånsin blivit sårad? många gånger
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? JA
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? japp
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? japp
6. Har du haft en hemlig beundrare? Alla beundrar mig i smyg..
7. Är du kär? mm
8. Vill du gifta dig i framtiden? vene

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? kärlek
2. Hår eller ögon? ögon
3. Katt eller hund? hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? några få bästa vänner
5. TV eller Internet? internet
6. Coca-cola eller Pepsi? cider?
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vild utekväll
8. Pengar eller lycka? lycka
9. Dag eller natt? bägge :)
10. MSN eller mobil? mobil

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? mjo
2. Brutit ett ben? massa, så smidig som man är
3. Gjort nåt du ångrar? JA
4. Hoppat Bungee Jump? nej haha ? x)
5. Ljugit för någon du tycker om? tyvär ja
6. Ätit en hel tårta? Ja :D
7. Gjort bort dig offentligt? Det gör jag typ varje dag
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja..
9. Gråtit när ett husdjur dog? nej
10. Velat försvinna? Ja många gånger

skit
Vad såg du på tv sist? Greys anatomy
Vems blogg läste du sist? Natalies, nataliewestermark.blogg.se (skitbra ;o)
Vad åt du sist? TACOS :D
Vem pratade du med sist? Elin
Vem ringde du sist? Vickan
Vem messade du sist? Haha mitt comviq har gått ut sedan länge så jag har inte messat så mycket, men senast var.. Wiliam Larsson
Vad läste du sist  för bok? Twiligt, "Om jag kunde drömma"
Vem pussade du sist? Adam
Vem kramde du sist? Adam
Vem bjöd du sist på något? Jag är snål.. -.-
Vad köpte du sist? Tacos

Haha jag vet att jag skrivigt att jag slutat blogga, och det har jag också. Men jag hade verkliigen tråkigt just nu så jag gjorde det här testet för er, inte för någon läser min blogg längre men -.- enjoy!
Kiss and goodbye!


Kommentarer
Postat av: robyn

ÅÅÅÅHH! Jag pussade också din kille adam sist! WOW vilket samanträffande. abooooo !

2009-05-10 @ 15:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0