vilka problem jag har...

Jag har otroligt svårt att blogga just nu, det är nästan omöjligt med plastnaglar. I princip allt är omöjligt med dom här naglarna även fast dom inte är så super långa, men om man vill vara fin så får man lida pin, det är så sant, är skitnöjd med naglarna, Hilda är jätteduktig på sånt! =) Nu vet jag vem jag ska gå till när jag vill ha mina naglar fixade... Haha. Nu har jag sommarlov också! Nice va? Nu är det bara att hoppas på sol. Avslutningen på min skola var sorglig eftersom min klass har stått varandra väldigt nära dom här åren. Men nu är det slut! Vi fick en varsin ros och biobiljetter, och så fick vi lite småsaker av våra lärare. Efter avslutningen åkte jag hem och bytte kläder och sedan åkte jag och min mamma till Haninge C. Där åt vi lunch på tacobar, hihi ovanligt... Och sedan gick vi och kikade i lite butiker. Jag köpte en vanlig topp med tryck på från Gina, lite som en bra att ha tröja =) Och nu är jag hemma hos pappa igen. Jag pappa och Elin ska ut och äta ikväll, vi skulle åka ända till Trosa och gå på nån fin restaurang. Mysigt. Har inga riktiga planer för ikväll än, kanske skulle träffa Emma! Får se vad som händer. BLOGGAR MERA SEN, och då lägger jag upp bilder! Ciao

    
Mina naglar

  
Tacobar får jag aldrig nog av !

Kommentarer
Postat av: Ellinor

skitsnygga naglar, haha käkar på tacobar typ varannan dag.

2009-06-10 @ 21:24:48
URL: http://-
Postat av: Dessie

Haha, tackar! Jora det går bra, intressant åsikt, men håller med dig :)

2009-06-11 @ 23:09:38
URL: http://desireenilsson.blogg.se/
Postat av: lisa

lägg upp mer bilder , du lägger knappt upp nåra jö .

2009-06-16 @ 14:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0