grönan + NRJ = NICE

Igår var jag som sagt på grönalund och NRJ in the park med Anna, det var skitkul och vi åkte Insane, den är helgalen! Och askul, man skrek hela vägen! Haha och när vi stod i kön till blå tåget stod det två fjortisar framför oss, båda med likadana rosa korta och u-ringade klänningar och översminkade. Den ena bruden var för hemsk asså, hon hade värsta randen vid kindbenet och jätteklumpig mascara, och löshåret hade hon inte lyckats dölja så värst bra heller. Skitfula var dom, och det blev dom medvetna om också.. Mhihi så elak jag är =) Vi träffade på Pontus och Mattias i lustiga huset, vilket sammanträffande =)
som vanligt kom det fram massa turkar och ville ha mitt nummer, ursäkta ordspråket men vad ska man säga då? invandrare låter minst lika rasistiskt, och rasist är jag ju inte. En av dom var riktigt söt, så han fick mitt nummer, dom andra sket jag i. På NRJ in the park uppträdde Måns Zelmerlöw. Daaamn vad snygg han är! Mer hann vi inte se för sedan drog vi hem.

Här är lite bilder från gårdagen :


Jag & Anna, jag kör min vanliga pose.


Jag & Anna, den bjuder jag på.


feets


aaaand she made it!


Haha, Pontus...


Jag & Anna


Skrattkammaren, vi är så grymt snygga!


Långbenarna?


Smala?


 Hihi, titta Annas mun!


So c00l


& slutligen, normala, eller... (?)


Me


Jag vill bara skryta lite med mitt grönalund åkband, så c00l

Laddar upp videosar från NRJ senare. Puss så länge!



Kommentarer
Postat av: David

Shietnice. Såg dig på grönan, tror du såg mig med men du hälsa inte? varför? ..

2009-06-13 @ 10:19:18
Postat av: Paula

Såg dig med, men det vore ju pinsamt att hälsa på dig, jag menar du hade typ brunkräm (?) och värsta fjortisfrillan, moget david...

2009-06-13 @ 11:20:39
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: DAVID

men vi drev ju? herregud

2009-06-14 @ 20:22:53
Postat av: Paula

ja verkligen, men skitsamma. du är fjortis och kommer alltid va ;)

2009-06-15 @ 16:48:07
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0