IM BACK BITCHES

Tju, nu har jag data igen! Woooho! Men jag har ju lovat er att skriva om allt som har hänt. Men jag vet inte riktigt var jag ska börja, handbollscupen jag var på var skitkul som jag redan skrivigt. Och jag fick 9 telenummer! Hihi =)
Men jag orkar inte skriva om allt som hänt, sorry sunshines. Ni får stå ut ändå. men nu när jag har data på heltid igen så ska jag blogga varje dag, jag lovar! Komentera vad ni tycker är intressant och vad ni vill att jag ska skriva mer om =) 

 Love and kisses.



Min söta klänning från S.A.L.T  - 299 SEK .

Kommentarer
Postat av: Sara K

gud vad fin klänning, har sett den förut. Ginatricot har typ härmat dom och gjort en ungefär likadan men med axelband, så jävla dåligt :O

2009-06-02 @ 14:49:26
Postat av: Paula

har sett den med, den från gina är lite billigare dock :)

2009-06-02 @ 15:03:33
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: lovisa back

mhh, ja har typ en sån från gina tror ja, den ser ungefär likadan som den på bilden fast den har axelband =)!

2009-06-02 @ 16:55:00
Postat av: malin carlehorn

EMELIE TÄNKTE KÖPA EN SÅN , jag också . äntingen en gul eller vit :)

2009-06-03 @ 20:26:37
URL: http://maalinc.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej, men de finns en son från jc lika dan:/

2009-06-05 @ 21:43:41
Postat av: Paula

Sv, malin carlehorn: Okej, gult är också snyggt, lite somrigare =)



Sv, anonym: och?

2009-06-10 @ 15:31:36
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0