Svar till Elin

Fråga:
Ville bara ställa lite frågor om det är okej,
1. Har du någon förebild?
2. Vart klipper du dig? Du har väldigt fint hår =) 3. Har du hårförlängningar?
4. Är du singel?
5. Är du nöjd med ditt utseende, finns det något du vill ändra på? Snällt om du svara, är lite nyfiken =)

Svar:
Självklart är det okej!
1. Ja, Tyra Banks är min förebild =)
2. Höhö nu kanske jag låter som värsta lodisen men jag klipper mig oftast inte, hatar verkligen att klippa mig, även fast jag skulle behöva.
3. Många som frågar men nej!
4. Yes ;)
5. Ibland är jag, men oftast inte. Jag hatar mina händer och fötter. Mina fötter är för stora och mina fingrar för tjocka, dom skulle jag gärna byta ut =) sen är jag inte nöjd med mina lår och höfter, har bantastora lår! Och mina höfter är för breda. Det var nog allt, resten är jag supernöjd med :)



Alla som vill ha svar på något om mig & mitt liv får gärna fråga =) Keep going!

Kommentarer
Postat av: tränare madde

PAULA! skärp dig, du har inte stora lår!

2009-06-12 @ 20:52:50
Postat av: Paula

joo.. :o

2009-06-12 @ 21:20:42
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: en "bonde" HAHA.

nej det har du inte alls :)) <3

2009-06-12 @ 21:42:41
Postat av: Paula

sluta lägg er i, det har jag visst ville! <3

2009-06-13 @ 09:19:32
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: simoN

Hållkäften paula, du vet inte vad du babblar om. Om du ens vågar skriva nåt mer om att du är "tjock" förlorar du din största läsare! höhö... :D

2009-06-13 @ 10:03:26
Postat av: Paula

ja du är ju verkligen min största läsare.. -.-

2009-06-13 @ 11:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0