SOL & BAD

Tjena sköningar! Idag har jag spenderat dagen i flaten med Elin, Stina och Carro. Vi chilla galet hela dan i dunder värme och sol! Det fanns grymt snygga killar överallt också (a) :). Och jag lyckades till och med haffa en gratis cola. Jag hade nämligen glömt pengar hemma och eftersom det finns en kiosk där där dom säljer mat, glass, läsk o sånt så blir man ju sjukt sugen på något. Så jag gick helt enkelt dit och som tur var så stod det en jättegullig ( & snygg) kille i kassan just då. Så jag log lite sådär oskyldigt och sa till honom att jag var jättetörstig och fråga om han kunde bjussa på en läsk. Och då log han tillbaka och sa " haha ara" och gav mig en cola. Jag är så grym på att charma folk asså.. =) Jag träffade även Markus där, Maddes kompis. Han jobbade också i kiosken! Vilket sammanträffande.. stöter nästan alltid på bekanta när jag är ute. Anyway, det var som sagt sjukt varmt hela dan, dock var det bara jag och Stina som badade. Elin och Carro är riktiga badkrukor! jag blev asbrun såg jag när jag kom hem föresten, mina ben ser ut som en negers ben! Nästan iaf.. Men tyvärr flagnade mitt ansikte så just nu ser jag helt smutsig och fläckig ut men ska duscha snart så då får jag hoppas att det går bort, annars tänker jag inte gå ut! Det ser verkligen hemskt ut.. Men nu ska jag till kjorren och köpa glarre, diggar mitt tuffa ordförråd! PUSS PÅ STJÄRTEN


Kommentarer
Postat av: Emma

nice :) allt bra annars då? :)

2009-06-26 @ 20:29:44
URL: http://baraemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0