slappdag

Idag vaknade jag rätt sent och tog det lungt hela dan framför tvn och sims 2, haha skitlänge sen jag spelade det men det är ju sjukt kul! =) lite senare gjorde jag i ordning mig för handbolls avslutningen. Jag åkte fyrhjuling till alby där avslutningen va, haha det är så jävla kul att åka fyrhjuling! Men iaf, vi grillade och spelade brännboll och handbollsmatch. Och vattenkrig i slutet. När jag var hemma igen satt jag mig framför tvn med popcorn och cola och kolla på Desperate Housewifes, min favorit serie! Jag började gråta i slutet av avsnittet, (som vanligt), för det blev ju Mike & Susan till slut i alla fall! Och Dave hamnade på Mentalsjukhus. Jag höll verkligen på att dö när jag trodde att Susan och Mikes lilla son M.J skulle dö! Gud alltså, jag är verkligen känslig när det gäller filmer och serier.
Imorgon tänkte jag dra till stan och fika med nån kompis, och köpa en supersnygg rosa midjekjol från SALT som jag tittat på, jag måste ha den! Aja, nu ska jag ringa Issa och fråga om jag kan få tillbaka mina också rosa, shorts som hon lånat.
C you later aligator ;) mwahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2009-06-17 @ 12:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0