jag är bäst, ingen protest! rimmar det ens (?)...

Hej bloggen!

Nu har det gått nåra dar sen jag senast bloggade men jag har haft fullt upp, ledsen men det kan tyvärr komma sånahär små tillfällen när jag inte har nån data på ett tag. Det får man leva med. Och jag har ju inte skrivigt nånting om hur det gått på eken, det har gått superbra, vi har inte torskat en enda match =) imorgon blir det dock ännu tuffare matcher och ännu mer lera, haha juste det har jag inte berättat om. Det har ju ösregnat varjedag vilket har gjort att planerna är alldeles leriga. Och då menar jag att heeela planerna är ungefär en stor geggpöl. Och den ska vi spela i =) jättemysigt, verkligen.. men det har funkat ändå =) Och jag har bara släppt in 5 enstaka mål av alla matcher jag spelat, grymt va? jag vet. men nog om handboll, tycker ni jag skriver för mycket om det? Har tänkt på det förut, det kanske inte är så kul för er som inte vet nånting om handboll att läsa om det, hum.. skitsamma! jag skriver vad jag vill, that's it!

EN STOR PUSS PÅ NÄSAN SKA NI HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0