Im home

Hej blogläsare, jag vet att jag lovat i tidigare inlägg att ladda upp bilderna på mina nya plagg, men tyvärr har min mobil inga batterier och är på laddning så jag kan inte föra över dom på datan. Men jag lägger upp dom imorgonbitti ist, I promise! Jag har precis kommit hem från skolan föresten, höhö skolan tänker ni, men ja det var en avslutningsfest för klassen eftersom alla ska byta skola till höst. Känner mig så stoor.. Hm, inte direkt. Vi åt tacos och glass =) och dansade. Det kommer upp bilder på det med imorgon! Hihi och jag blev så glad när Martin & Julia dansade. Dom är så himla sweet! Kanske lägger upp nån bild på dom sötnsarna med, vi får se !

C Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0