gomorgon gomorgon

Goooodmorgon sötnosar, såhär tidigt går jag upp! Men nej jag är långt från morgonpigg om ni trodde det, snarare tvärt om. Men jag tvingar mig själv upp för att jag måste. Höhö. Igår var jag i stan, hann inte skriva nåt om det. Jag gick förbi pappas kontor vid NK och hämtade pengar, skriver inte beloppet här. Jag handlade massa söta rea plagg som ni ska få se senare idag. Men jag känner mig riktigt stolt för jag handlade inte för mer än 400 kr! Men jag ska förstås fortsätta med mitt shoppande nån dag i veckan, troligen blir det på Söndag, eftersom jag har massa pengar kvar. Efter jag hade handlat mötte jag min pappa och vi gick till restaurangen TGI Friday som ligger i kungsträdgården. Dom har så jävla god mat där! Och sen åkte vi hem =)
Nu kan jag inte skriva så mycket mer, ska nämligen börja göra iordning mig. Ciao!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du fick 4000 o handla för

2009-06-04 @ 14:41:12
Postat av: Anonym

kuligt värre:D

2009-06-04 @ 22:01:11
Postat av: Anonym

de e sant, hon fick 4000 av sin pappa att handla kläder för! :O

2009-06-04 @ 22:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0