gotta get that bom boom boom

Hej bloggen =)
Nu ligger jag på däcket på vår båt i sandhamn och chillar, det är jättefint väder :) hörde att det skulle bli regn hemma imorgon, haha synd =) om 8 dagar fyller jag år, jag vill ha jättemycket saker, bäst för mina föräldrar att jag får allt jag vill ha ;) tänkte starta en frågestund tills jag kommer hem då jag svarar på alla frågorna, vad tycker ni om det? Nu ska jag äta grillat, ha det bra tills jag skriver nästa gång. Vet inte när jag har tillgång till data igen så det blir en överraskning då.
puss på näsan ♥

Kommentarer
Postat av: wari

kul att du går också i tyrold, jag går inte men ska börjar, snyggt blogg:)

2009-07-15 @ 21:22:33
URL: http://alwayswari.blogg.se/
Postat av: LINNEA

Hejsan =)

ursäkta om frågorna nu är lite privata men jag skulle vilja veta, du behöver absolut inte svara på alla om du ine vill!!

hur mycket väger du ?

hur lång är du ?

finns det något med dig själv som du inte är nöjd me eller inte gillar ?

tack så mycket om du svarar, har ingen blogg men jag skriver min msn hemligt så kan du adda mig om du vill :) kram!

2009-07-18 @ 14:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0