Svar på komentar

Komentar: Hejsan =)
ursäkta om frågorna nu är lite privata men jag skulle vilja veta, du behöver absolut inte svara på alla om du ine vill!!
hur mycket väger du ?
hur lång är du ?
finns det något med dig själv som du inte är nöjd me eller inte gillar ?
tack så mycket om du svarar, har ingen blogg men jag skriver min msn hemligt så kan du adda mig om du vill :) kram!

Sv: Hej linnea!
Jag väger mellan 53-56 kg, är inte helt säker. Jag är 1,74 ungefär. 
Jag har ett komplex och det är mina händer, tycker dom är jättefula. Och mina fötter! Haha, sen så tycker jag mina lår kan vara lite stora ibland.. Kram =)

Paula

Kommentarer
Postat av: iga

jag väger 38-41 kg jag är inte riktigt säker på hur lång jag är men skulle tro 158-160.de jag inte gillar med mej själv är att jag har svårt för att äta nu för ut va jag över viktig men sen så gick jag ner 15 kilo på 5veckor och jag tror det berode på min operation som jag hade.men visst låter det konstigt att gå ner 15 kilo på 5 veckor men jag gjorde det för jag åt ingen ting och så så att nu kallar ALLA mej spinkis och jag gillar inte det men din blogg är jätte fin och om du undrar vem jnag är så är jag bv men rebecka hörnsätter:)

2009-07-28 @ 04:45:19
URL: http://iga.blogg.se/
Postat av: Anonym

eh vad heteru på pea? fettfin

2009-07-28 @ 11:10:34
Postat av: Anonym

aktiverad@

2009-07-29 @ 04:33:27
Postat av: Anonym

INTE DU PAULA (;

2009-08-23 @ 12:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0