min dag

Dagens vill ha: Någon att mysa med
Dagens klädsel: myskläder
Dagens smink: foundation, solpuder mascara & eyeliner
Dagens frisyr: bulle
Dagens händelser: Vart på erikstalsbadet med Kim, Cajsa, Tobbe, Niklas, Vickan och nåra fler som jag inte kan namnen på.
Dagens låt: Can't touch this
Dagens planer: Tänkte fråga vickan om hon ville sova hos mig
Dagens saknad: Adam
Dagens dummaste:  När vickan gav mig en energidryck som jag skulle smaka och så skulle jag skaka den men tydligen så hade hon inte stängt locket och hur skulle jag veta det? så jag skakade förstås flaskan och allting i flaskan hamnade på mig. Inte mysigt
Dagens roligaste:  När den kom fram en blatte till mig som typ hade förföljt mig och vickan på erikstalsbadet och frågade om mitt nummer och jag gav honom numret till Danne
Dagens favorit: Det får bli Tobbe för att han är så retard
Dagens köp:  -
Dagens godis:  min Geisha chocklad som jag fått av Adam.
Dagens dryck: Coooola
Dagens läsning: Frida
Dagens humör:  Hyper glad

Kommentarer
Postat av: Vickan

HAHA, Dagens dummaste:....

så jävla osmart, ba börja skaka utan att veta om den är stängd ;D

Haha de va iafll jävligt kul xD

2009-02-25 @ 20:51:16
URL: http://vickaanss.blogg.se/
Postat av: mamma

Hehehehe, -Dagens dummaste- var kul, lite kladdigt låter det som :-)



Puss puss mamsi

2009-02-26 @ 10:33:22
Postat av: Paula

haha ja mycket kladdigt blev det.

2009-02-26 @ 11:37:04
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

puss

2009-02-26 @ 20:58:45
Postat av: Anonym

puss

2009-02-26 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0