kallt..

Nu har jag nyss kommit hem från Alby. Jag vet inte vems idé det var att åka till alby men dum var den iaf. Niklas och Elin frågade mig om jag ville följa med till Alby och jag hade inget o göra så jag följde med. Och när vi kom dit gick vi till isen och började gå längst den plogade sträckan. Efter ett tag blev det jättekallt och jag hade inga vantar eller nånting.
Men lite kul hade vi ändå. Här kommer lite bilder så ni ser vad vi gjorde på ett ungefär.




     
          

Bild 1: Niklas .
Bild 2: Niklas, kastar snöboll mot mig men han träffar förstås inte ^^
Bild 3: Närbild på mig själv.
Bild 4: Elin & Niklas.
Bild 5: Min fot.
Bild 6: Elin & jag, fråga mig inte vad vi håller på med..
Bild 7: Aw, Söta Niklas & Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0