gårdagen

Jag glömde faktiskt bort att skriva om min dag igår. Jag var som sagt på erikstalsbadet med Vickan, kim cajsa tobbe niklas och nåra som jag inte kan namnet på. Jag och vickan kom dit först så vi väntade på dom andra. Kim och cajsa kom dit typ 2 och när dom hade badat i typ en halvtimme kom dom på att dom skulle vara hemma 3 eftersom dom skulle åka till deras landställe. Så dom fick lite bråttom iväg. och sen var jag vickan tobbe niklas och deras kompisar kvar. Men efter en stund pallade jag och vickan inte vara kvar så vi sa hejdå till dom andra och åkte till Ringen och käka på McDonlads där. Och som av en händelse träffa vi på Tobbe dom där med. Och precis när vi skulle till t-banan för att åka hem ringde min farsa och undra vart jag var. och så sa han att hans jobb var ungefär där och han kunde hämta mig och vickan. Och eftersom vi var trötta åkte vi med papi hem. Men tobbe ville att vi skulle åka med dom med vi pallade inte. hah vilka dissare vi är.. Påvägen hem lämna vi Vickan hos sig och jag sprang in till henne och hämta mitt smink och min plattång som var kvar där. Sedan åkte pappa förbi Lilla Italien och hämtade pizzor.
Men när jag kom hem var jag inte hungrig så jag gick till min granne för jag hade inget att göra, och där åt jag hamburgare ist. Ska äta pizzan till lunch idag, smidigt va =) . Haha gud vad nyttig jag låter..
aja, nu ska jag ner och äta frukost i alla fall.

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0