kris

jag är sjukt sugen på godis just nu! så jag tänkte gå och köpa, men jag har inga pengar löst alls just nu! Dom sista småpengarna jag hade gav jag till en fattig kille som stod och tiggde pengar på stan igår. Det var typ 30 spenn -.- bäst för han att han använde pengarna till nåt bra, säkert sprit men.. Så jag har gått runt i heela huset och letat typ på golvet och överallt efter småpengar! Känner mig som en jävla fattiglapp.. Jag har iaf lyckats samlat ihop 5,50 :D wie..


I wan't money...

Kommentarer
Postat av: Christoher

hahha:D ja jag sa ju att du inte skulle:D

2009-08-11 @ 15:47:53
Postat av: Paula

Haha ja, skulle lyssnat på dig.. -.-

2009-08-11 @ 20:49:44
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0