dagens garv

http://amandavardet.blogg.se/2009/july/de-kommer.html  !

Den här bruden är så pinsam..
Kolla hennes videoinlägg så förstår du vad jag menar. Man tror ju seriöst att det är något allvarligt fel på henne? För det första hör man ett skit av vad hon säger. Det låter ungefär såhär hela videoinlägget: "Asså, "tuggtugg" thihi asså, tihi "tarpåhåret" seriöst, tihi "tarpåhåret! asså "tarpåhåret" . Och sen så säger hon att hon är kändis? Det är sjukt vad man garvar.. Du är inte känd, du är ökänd. Det är skillnad. Det är lite synd om henne ändå, hon måste ju vara blåst? Hon säger att folk gillar henne. Men läs dina komentarer förfan! Det är ca. 250 st och absolut ingen är posetiv. Jag kollade nyss dina videoinlägg och jag garvade i minst 15 minuter! Haha.. och att hon ser ut som en gris gör inte saken bättre. Aja, kolla på länken ovan och jag garanterar er ett gott skratt =) PUSSAR! ♥

Kommentarer
Postat av: civan

ABBO SÅ KNAS!

Civaninho@pea

2009-08-27 @ 18:41:15
URL: http://playahead.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0