090824

Heeeeeeej älsklingar! Det var så länge sen jag blogga, men nu lovar jag att uppdatera extra mycket bara för det! =) nu är jag i tyresö igen, och ska bo hos pappa resten av veckan. Det är sjukt nära till min skola, det tar typ 5 min att gå, men jag tar bussen iaf.. Som tar typ 10 min, thih. Idag måste jag skriva en berättelse som ska handla om "min morfars födelsedag", haha! Och den ska vara inlämnad imorgon. Och jag måste ha med massa saker som min mentor sagt och jag vet inte hur jag ska få med allting men jag ska försöka få det att låta bra, och sen ska hon läsa upp alla berättelser för klassen. Inget jag oroar mig för, jag är grym på att skirva berättelser! Tycker jag (: just nu sitter jag och lyssnar på låtar av Red hot chili peppers. Vissa av deras låtar är fett sköna, såna som man inte hört på jättelänge. Som typ Snow, den är så jävla bra. Och Californiacation är också skön. Och Otherside är också bra. Asså när man lyssnar på deras låtar så inser man att dom har gjort asmånga sköna låtar!



 
 



Kommentarer
Postat av: nicole

Jag tycker också dem är fett bra, Jag älskar dem låtarna du har här ;P Puss <3

2009-08-26 @ 20:24:05
URL: http://nicuule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0